Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Thursday ♡
♡ 16.12.13 | 11:17 pm | 1 comments

Assalammualaikum and nihao,
  Kyahhh!!! I feel so bad today!! tsk~ tak sangka cepat betul masa berlalu ok ;_; aku tak sanggup nak hadapi semua perkara dalam masa satu hari pada hari ahad ni u-u aku harap aku akan gembira no more crying T_T bukan mcm tahun lepas belum dapat result aku dah nangis lols terharu and sedih kot!!! memang la result aku ok alhamdullilah tapi aku masih sedih sebab terdapat nya huruh 'B' dalam result aku which is maths!! waktu tu aku mcm pffffffttttt~ tak nak cakap dah ;_; sedihnya..ok sekarang ni aku nak happy-happy wahahaha..cer try tengok gmbr exo ver domino tu..haha aku buat tu seharian k -_- tak ada dekat google or tumblr or heartit aku buat sendiri tu *claps* *bangga* bukan senang nak buat tu asal aku buat pasti domino tu akan golek-golek jatuh ;_; harharhar ; o ;

kyahhh!!! --'' slip PMR aku los aku pun dah tak ingat mana aku letak slip ni ok -.- lepas habis ja PMR slip ni lesap entah kemana *flipstable*

hari ni aku tukar skin lagi ._. lagi?? lmao. aku dah lama nak tukar skin ok -_- aku rasa tak selesa dengan skin yang dulu tu. look so semak *flipslappy* tapi aku suka header skin tu ;_; looks adorable tambah lagi ada DERP SQUAD kesukaan aku harharhar ; o ; always think derp squad and KAILU everyday. But now, I think SEKAI is better lols those two maknae looks so cute together and carazy too -_- that's my SEKAI wahahaha..and one more thing u-u Lay and xiumin, they're handsome and tsk~ cute!!! Kriss --'' always being Kriss. Tao and kriss they're suit together hahaha XD I LOVE EXO SO MUCH!! not because of their handsome and adorable face ok ._. but I love them because they always being themselves <3 Ok, I need to go to sleep with my 12 derps husband lols~ I just wanna to get ready for this thursday --'' kbye o/


Labels: , ,




Newer PostOlder Post