Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Poster and Study ♡
♡ 6.6.13 | 2:43 pm | 0 comments


Assalammualaikum and nihao o/
    Korang tahu tak yang hari ni hari terakhir aku menghadap screen computer ni -,- maklumlah aku dah kena study gila-gila dah .__. jadual PMR aku dah dapat...just tinggal nak prepare ja. tadi aku study mathematics, science and sejarah ...pfffftttt pening kepala aku dibuatnya maklumlah dah lama tak jenguk buku lol..tapi maths tadi aku asyik buat circle ja haha, aku fans setia circle lol~ yang peliknya kan...ramai orang paling benci circle, aku senang2 ja boleh jatuh hati dengan circle..ya aku kan nak masuk aliran lukisan teknik harharhar ; o ; gila haku~

Maths and science lol >////<

   Aku menghadap meja study masa tu lol
    Status facebook aku lol, hidup aku bosan dengan buku saja -__- korang percaya tak aku study depan tv lol aku pro dah harharhar /perasan/ act aku malas study dekat dalam bilik sebab bosan..and aku akan tertidur sebab aku ngantuk lol~ aku cepat mengantuk lagipun aku ada migrain...harharhar ; o ; gilakan aku -,- dah dah aku malas dengan semua ni aku nak check tumblr aku kejap lol kbye~

Header Part 2 akan siap hari maybe~ hahaha, kalau tak ada halangan aku buat la :) tata~


Labels: ,




Newer PostOlder Post