Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Masa itu Penting ♡
♡ 1.3.13 | 3:50 pm | 0 comments
Aku suka gila tengok muka Jason Dolley comel betul (di sebelah kanan)
Assalammualaikum,
Anyeong..wah dah dekat 3 bulan aku tak online and blogging .__. aku tahu aku ni annoyed. Aku study sampai lewat malam dah la homework banyak gila stress aku dibuatnya. Dah la aku baru balik dari khemah ibadah seriusly aku tertidur masa qiyyamullai -,- bosan gila...aku baru nak cergaskan otak aku bila solat yang mana bangun pukul 4 pagi. seriusly ceramah malam sebelum tu best gila, ustaz tu buat ceramah aku tak bosan kot. dia ajarkan best sangat lol. dah la aku kena tidur asrama habis gatal bdan aku dibuatnya bukan apa cuma tak ada pelapik dekat tilam tu .__. dah la tidur kpas terpacak tepi katil dekat gila kot -__- aku benci kau kipas :P tapi aku rasa bersyukur best gila qiyyamullai tahun ni. tapi yang tak bestnya asyik terserempak dengan seseorang yang boleh dikatakan Ex-Crush aku la .__. k macam tak percaya je kan aku ada crush. hellooo, aku pun bermaustatin jugak la *what the..* 


Woah!!! Minho handsome gila *-* 

Hari ni aku ubah suai desing blog aku, ok aku nak tanya sikit...CANTIK KE TAK AKU BUAT?? tolong jawab di ruang comment ataupun cbox lol aku memain je, kalau nak jawab lagi bagus lol. Hari tu aku ada jumpa sorang junior dekat sekolah aku, dia tanya sama ada aku ni kpopers atau tak?? soalan apa kah itu?? dah tertulias dekat stats blog aku ni kpopers tak payah la tanya lagi. n then dia masih tak  percaya, perhh manahan kesabaran betul budak tu..aku dengan releks nya sebut 50group kpop depan dia dalam masa 1minit lol aku pun tak tahu macam mana aku boleh buat macam tu..bila aku tengok je muka dia...terkejut habis!! padan muka >.< tapi tak apa aku tak la anti, aku ni baik k cuma kalau aku penat maybe satu sekolah akan kena marah dengan aku .__. 
  Anis Hadi dah out dari asrama, uhukuhuk, memang syok tapi dia dah tak boleh online T.T sapa yang nak teman aku nanti!! nasib baik ada si Fatin lol, yang si Farhana menghilang kemana aku pun tak tahu sama jugak lah dengan si Amni -__- lol panjang gila aku type k aku dah penat aku nak sumbung study malam kejap lagi Bhoiii!! o/

Aku exam 14 February ni, fuhh macam mana ni semua tajuk masuk untuk semua matapelajaran!!




Newer PostOlder Post