Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Aziera Adenan's Segmen ♡
♡ 6.12.12 | 2:00 pm | 11 comments

Assalammualaikum,

semalam kepada semalam lagi, aku chat dengan si anis hadi, hahaha best jugak chat dengan dia sebab kami sama-sama suka merepek. Tiba-tiba dia ada bagi link segmen pasal iaitu segmen aziera adnan, aku pun buka link tersebut..aku baca macam best ja segmen ni so aku pun nak join..ahakhakhak memang best pun. Para pemenang bertuah akan memenangi hadiah bertuah daripada budak comel iaitu Aziera Adnan :D so untuk join segmen ni aku kena jawab berberapa soalan saja, soalannya ialah tentang diri aku..Yahohoho, senang saja. Oh ya, kalau korang nak join segmen ni jugak korang pergi sini http://azieraadenan.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html n then korang ikut arahan aziera budak comel \o/ ok aku agak memuji -_- ok la aku nak jawab soalan dulu..

Soalan dari Aiera Adenan:
  1. Nama: Nur Aina Najihah binti Rusaini
  2. Umur: 14 tahun
  3. Tarikh lahir: 3 Mei 2012
  4. Sekolah: Sekolah Menengah Kebangsaan Kulim
  5. Hobi: Membaca semua buku-buku yang best dan buat poster ataupun skin
  6. Bakat lain: saya pandai bermain permainan memanah dan violin
  7. Personaliti: Pemalu, ceria, suka berkawan dengan semua orang walaupun orang tu tak kenal saya, suka tunjuk ajar apabila orang tak faham, suka menangis, tak ganas dan tak lembut \o/
  8. Warna kegemaran: Putih, pink dan biru
  9. Makanan kegemaran: Dunkin' Donuts
  10. Minuman kegemaran: Air mineral dan air susu .___.
  11. Nombor kegemaran: 1 dan 9
  12. Perkara yang paling membuat anda stress: apabila keputusan exam saya teruk dan tidak memuaskan
  13. Mood anda ketika ini: boleh dikatakan boring, tapi happy nak jawab soalan ^^
  14. Filem yang membuat anda mengalirkan air mata: Syurga Cinta *cerita tu merupakan cerita yang pertama membuatkan air mata saya mengalir bagai nak rak. act saya tak suka menangis bila tengok filem or drama .___.
  15. Harapan masa depan: ingin membahagiankan kedua ibu bapa saya dan berkerja di NASA USA
  16. Nama kawan baik anda: Geng 6 berstari, Engku, Aimuni dan Anis Hadi
  17. Status anda? [Single/taken/married/etc]: single v.v
  18. Apakah benda yang anda inginkan sehingga kini: saya nak IPAD sendiri .__.v
  19. Haiwan kegemaran: saya tak suka akan haiwan sangat, tapi saya teringin nak kucing yang comel walaupun saya alah denganya
  20. Luar negara yang ingin anda melancong: Makkah dan Korea
  21. Siapakah idola anda: Nabi Muhammad s.a.w :)
  22. Tempat yang paling indah pernah anda lawati: kampung nenek saya dekat CH
  23. Adakah anda takut pada hantu: ya, tapi saya lebih takut akan ALLAH
  24. Siapakah orang terakhir yang telah buat anda ketawa: Anis Hadi .___. dia boleh jadi pelawak
  25. Jika anda memiliki RM1 juta, apa yang anda akan buat dengan duit itu: bawak emak dengan abah pergi haji :)

sekatan itu saja soalanya..tarikh tutp segmen ni ialah 23 DECEMBER 2012 tepat jam 11:59pm haha selamat berjoin ya semua \o/

Adios~




Newer PostOlder Post