Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
No title ♡
♡ 1.11.12 | 9:10 pm | 0 comments

Assalammualaikum.
Wah, akhirnya saya bebas juga dari jajahan exam. Serius saya cakap SEJARAH susah banget!!! Kenapa mengapa? sejarah susah sangat sampai air mata saya mengalir secara tiba-tiba. Nasib baiklah yang lain saya boleh buat. Wah, Alhamdullilah. Finally, saya bebas!!!! Bagusnya. Terima kasih Ya Allah. Sekarang saya akan cerita sikit tentang telatah saya semasa exam. sejak dari permulaan hari hingga ketiga hari...

Isnin 22 October 2012
Exam Bahasa Melayu kertas 1 dan kertas 2.
"Oh No! kenapa patah perkataan aku panjang sangat ni!!! sampai 530 patah perkataan..apa ni!!!!"
Selasa 23 October 2012
Exam Bahasa Inggeris paper 1 dan paper 2
"asal kertas satu lebih susah daripada kertas dua ni?! haiyaaa, pening kepala hotak aku dibuatnya"
Rabu 24 October 2012
Exam Sains paper 1 dengan paper 2
"Cikgu, saya dapat berapa? A ka B ka C. ala cikgu gitau la"

K. sampai sini ja sebab apa..rutin saya terlalu panjang and malu nak beritahu tentap sikap saya yang teruk T__T Oh ya! saya ada buat cover fanfic "The Stepsister" pelakon dia Hyuna dengan Minkyung. K pelik dah.
Kalau nak tengok cover tu lawat kat sini http://fanficgallerybynanako.blogspot.com/




Newer PostOlder Post