Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
New me ! ♡
♡ 6.11.12 | 10:38 pm | 0 comments

Assalamualaikum,
tengok kan gambar kat atas tu. korang rasa sapa la tu. Ye tu saya. wah saya tak comel. tembam. hahaha. saya rasa macam nak berubah je untuk tahun hadapan, sebab? saya rasa exam saya tahun ni teruk sangat. mungkin sebab saya selalu lalai dalam melaksanakan ibadah yang disuruh oleh Allah. Saya harap sangat tahun depan saya bolehla berubah sebaik-mungkin sebab tahu depan saya PMR CANDIDATE. serius takut dah ni. ketar satu badan dibuatnya. macam nak lari pun ada. alahai blogger kau dah penat ke malayan kerenah saya ni. mungkin saya ni mengada-ngada sangat kot -.-
Hari ni saya tengah tengok gambar kim hyun joong banyak-banyak. tak tahu kenapa dia handsome sangat harini. rasa macam nak jumpa pun ada. dia comelnya. kenapa la dia tak buat lagu baharu ataupun bergabung dengan group dia semula. saya rindu SS501. diorang comel gillosss!! k saya nak baca novel saya stop di sini saja.
alahai! novel saya ada sambungan la pulak! macam mana ni. alamatnya kena beli part 2 la kan -.-



Newer PostOlder Post