Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Luhan, Hujan -.- ♡
♡ 3.11.12 | 11:49 am | 0 comments

Assalammualaikum,
Hari ni saya agak sedih sebab saya tak dapat tengok cerita Magic Kaito. Muhehehe kenapa la? Lepas itu saya buka Laptop, saya nampak gambar Luhan. Wah Gembira tak terhingga. Tapi saya bukannya peminat fanatic yang berlebihan. Selepas saya buka gambar Luhan. Hujan turun dengan tiba-tiba. Wah, agaknya Luhan tu pakwe saya kot. *k joke saja -.- Duduk dalam bilik sambil dengar lagu KOREA a.k.a KPOP
Best, dan saya sedang menghayati alunan muzik dengan menyanyi. k saya agak gila sikit. Lepas tu saya study Kemahiran Hidup Teknikal. Agaknya boleh masuk Otak tak? Elektromekanikal dengan elekrik. lain ke? harap sangat la kht saya dapat A. Wah excited tahap lebih. k saya nak dengar lagu EXO M

Anyeong.

Labels: , , , ,




Newer PostOlder Post