Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Hujan Lagi ♡
♡ 3.11.12 | 5:41 pm | 0 comments
  
      

Assalammualaiku.
 Seperti yang saya jangkakan hujan akan turun lagi. buat kali kedua saya menangis sambil duduk atas kerusi kenapa tak ada sorang pun kengkawan saya yang online facebook. Saya boring, buka twitter, tak tahu nak tweet dengan siapa. buka ask.fm, saya tak tahu nak jawab apa. buka tumblr, tak larat nak reblog, buka photoshop, asal saya tak ada idea. Begitulah hidup harian saya. penuh dengan drama yang membosankan. cuti sekolah dah nak datang. saya masih lagi terkaku. "agaknya cuti 2 bulan ni, apa aku nak buat heh?" saya rasa lagi boring ada la. ataupun update fanfic boleh jugak. Tapi saya takut fanfic saya tu tak menarik minat pembaca. saya tak sehebat Kak Nana mahupun Kak Wana. Saya hanya insan biasa yang mempunyai akal fikiran yang agak tidak cerdik. *wah saya joke saja. Semua orang Allah beri otak yang sama pandai, sama bodoh. cuma kita yang kena pandai gunakan. Wah dah panjang dah saya tulis -.- tak perasan pulak haku.
sampai sini saja. bye.

Ayeong.

Labels: , , ,




Newer PostOlder Post