Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Entry semakin pendek ♡
♡ 14.11.12 | 10:43 pm | 0 comments
 

Assalammualaikum,

Hari ini nampaknya hujan. saya masih lagi boring dalam bilik. masih tercari kawan untuk di chatkan. ya, saya sedih sebab esok saya tak dapat join kengkawan outing. sebab tak ada transport. wah boring, boring. apa saya nak cakap ye. saya kehilangan idea macam orang gila dh ni. sekarang saya tengah chat dengan GF saya Husna. wah dia comel sekarang. saya? tak comel pun sedih la. haha kan saya dah cakap saya gila. gila la jadinya :P


Fanfic cover baru saya, agak menakjubkan. tak sangka boleh jadi macam ni. Exo + Fx = Exo-X. giloosss saya yang penting pembikinan cover fanfic tetap diteruskan. korang boleh lawan kat sini untuk cover yang latest dan oldest haha http://fanficgallerybynanako.blogspot.com/ . selamat meninjau :D





Newer PostOlder Post