Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Farewell Hiatus ♡
♡ 28.9.12 | 4:08 pm | 0 comments

Assalamualaikum, baiklah saya nak umumkan yang blog saya akan HIATUS buat sementara waktu iaitu pada 28 September hingga 30 October. Saya hiatus pun sebab saya nak final exam. Gila masa buat pengumuman kata 20 october exam. Perhhh!! gila terkejut. Macam nak lari pun ada. Sejarah saya kena hafal semua bab dari tingkatan 1 hingga tingakatan 2. apakah???!! aaaaa. asal la saya ni takut sangat!. Ok ada reason kedua kenapa saya hiatus. Sebabnya saya hendak menenangkan diri daripada Sorang laki ni. Ala   ketua kelas saya. Of course untuk tahun ni saya kena gossip lagi. BAHAYA gila!!!. Boleh rosak otak saya fikirkan gossip tu. tak apa let's do the best. Hari ahad ni saya ada Progam khas untuk pelajar yang terpilih untuk dapat 8A dalam PMR tahun depan. Yang sedihnya abah saya tak boleh datang la pulak sedih tau tak. Oh ya semalam saya and kawan baik saya aimuni dan Engku ada cerita pasal tu the beautiful you, gila best da! DAEBAK!! Sehinggakan kami nak belajar bahasa Korea. Ya, bahasa melayu kami pun tak pas lagi actually -.-
weiyh sedih gila la buku Science Process Skin saya hilang da, cikgu nak hari ahad ni. siapa tak hantar tak akan dapat 5 markah untuk final exam. macam mana ni. kesian gila T____T saya berjanji atas diri saya saya tak akan bagi orang pinjam buku saya dah. Tu la kata emak saya tak nak dengar kan dah jadi macam ni. #ambik tissue lap muka. "Hamboi, Aina. Lupa kawan ke?" ayat kawan saya masa saya tengah lali temenung pasal buku SPS. bagus gila. sampai kawan panggil pun saya tak dengar apatah lagi cikgu yang tengah mengajar.
Hari selasa duty saya banyak gila. Hari ni pulak hari last saya menikmati kegembiraan dengan blog, Facebook, Twitter dan lain-lain lagi la. Sedih dah ni. Saya Nur Aina Najihah ingin meminta maaf kalau saya ada buat salah pada semua orang termasuk la kawan-kawan Bloger saya. Mianhae T___T
This is me Aina Najihah, thank you for turning me on. GOMOWO 



Newer PostOlder Post