Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Oppa Gangnam Style ♡
♡ 29.8.12 | 6:27 pm | 0 comments
#Oppa Gangnam Style >///<

Assalamualaikum, ok hari ni saya nak kata sikit tentang PSY yang telah menyanyikan lagu Gangnam Style. Apa yang bestnya dengan lagu tu agaknya? Sehingga membuatkan saya berulang kali mendengarnya. owh tidak!! Lagu itu sudah pun merasuk saya. Lagu ini telah mendapat carta yang teratas dalam senarai lagu-lagu di korea ok. and lagu ni jugak sudah pown mengelikan usus perut saya dengan tarianya yang amat lucu XD. ahahaha....Oppan gang-namseutayil, Kang-namseutayil, Oppan gang-namseutayil, Kang-namseutayil, Oppan gang-namseutayil, Eh- sexy lady, Oppan gang-namseutayil, Eh- sexy lady, O-oo-o...ahaha so funny and Hyuna 4minute pun ada jugak hmmm...adakah??!!!
Saya tak minat Hyuna 4minute for real -.-
ahahah lawak tarian dia XD

Ok tentang tarian 100% saya boleh tarikan. ok saya tahu pelik. But penyanyi dia dah tua..seriusly yerr..gila kan but masih kuat menari. ah cakap pasal hyuna tadi dalam lagu tu dia sexy sangat kan. Saya tak suka. and lagu ni jugak tak beberapa elok ditonton oleh bebudak macam saya iaitu 18 tahun ke bawah. and lagu ni jugak mempunyai permintaan ramai di radio Era kan? Wow best sangat ka...*Apa aku cakap ni -.-* ok sampai sini jar bye-bye :)


For real... Daesung and Maknae Seungri ada dalam lagu ini  juga ahaha..comel >//<


Labels: , , , , , ,




Newer PostOlder Post