Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
Bestfriend Means Everything ♡
♡ 21.7.12 | 6:43 pm | 0 comments
Kyaa!! saya yang pakai baju strip tu larr..
bestie saya yang black and white #perasan >//<

Assalamialaikum, heellooo!!! saya disini sekali lagi untuk hari ini, yes! saya gila (kenapa tak puas hati ka?) lawak jerr. >//< kenapa saya macam ni hari ni mungkin sebab letih berpuasa. ya, saya ulang LETIH BERPUASA but tak apa sebab pusa membawa berkat. sama-sama lah kita berbuat baik untuk bulan yang penuh mulia ini ( jadi ustazah pula hehe..). Raya tahun nie mesti meriah. Cause? aha, sebab saya boleh invite friend datang rumah lar atau saya beraya di rumah mereka. hehe...Best jugak lar puasa tahun nie walaupun baru sehari saja puasa saya seronok sangat. Kerja sekolah saya belum siap lagi ya!! tolong saya cepat, sebab esok saya nak pergi sekolah dah :'( mesti kena marah nie. It's OKEY because i'm brave ( cerita brave pixar tu lar) heh buat lawak bodoh pulak saya.

Okey, kerja sekolah tu belakang kira. yang penting sekarang Exam saya bila!!! ( satu-satu saya mengarut disini..tahan mulut jer lar) ...Exam ? teringat kawan lama masa sekolah rendah. UPSR aha, best masa darjah enam dulu. korang best tak? uhu kat sekolah dulu saya ada bestie yaitu Husna a.k.a Una. She's Sexy dude. Know what, saya rindu dia. saya tak dapat jumpa dia selepas Upsr tu tamat. kesian kan. korang tak per larr masih boleh contact. SAYA? ahhhhh!! nasib baik lar jugak kat dalam kelas saya tu ada lar jugak kawan saya sekali kelas sekali sekolah masa sekolah rendah dulu. WEIRD right?. masa sekoah rendah kelas sama, masa sekolah menegah pown sama jugak. huh! peli bin ajaib arh. Sapa dia? secret larr...walaupun dia tu kejam sekejam monster..dia masih lagi bestfriend forever saya.ahaha.Stop, saya masih lagi rindu una saya.....help me!!!

Blinkies, Sya harap saya dapat jumpa una saya nanti. walaupun kita berjauhan kita masih lagi sehaluan. (ayat pasrah saya) giloss saya..ya! saya tak sabar nak tunggu raya. Una wait for me.. i'll be there for you soon darling..heh? jelly kerr?...don't worry saya harap bestie korang lagi hebat ari saya punya. korang kan hebat. budak-budak blogie semua hebat!! so, sampai sini saja larr note of note saya pada hari nie dan saya ingin mengucapkan selamat berpuasa buat semua umat islam di seluruh dunia. hope you guy happy.. 
Bye-Bye `さようなら'
Hye korang, homework saya macam mana sekarang ni..tolong!!!
De hopeless girl 
Aina Najihah

Labels: , , , , , ,




Newer PostOlder Post