Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
New skin for May ♡
♡ 12.5.12 | 4:32 pm | 0 comments

Asslammualaikum,
anyeong kepada semua penbaca blogie :)
yup ! This is my blog's skin . Blog saya simple sikit untuk tahun ni but cumel hehe . untuk bulan may juga, adalah hari lahir saya yang ke-14 weee HAPPY BIRTHDAY! (syok lebih saye ni) hmm....untuk birthday saya tahun ni iaitu 3 MAY tak larr special sangat but  full of love thanks mak and abah sebab dah beli kek lar aper larr kakak janji akan buat yang terbaik untuk exam pertengahan tahun ni straight A's..yeahhh!!! fighting!! tema blog saye choco cause beg saya tahun ni warna choco heheh ^^ . and lagu dia dari group kpop kesayangan saya!! CNBLUE, BTOB , LED APPLE, SHINEE and SUZY cool ? yeah :)
hmmm...saya dah tak larat type sebab tengah study and bye-bye erk fuulll with LOVE...

The Chocobear,
Aina Najihah


Labels: , , ,




Newer PostOlder Post