Kaiirex

AinaNajihah
F a n g i r l


Tumblr

FootPrint

Archive

Follow
T__T kenapa ni??? ♡
♡ 6.12.11 | 4:30 pm | 0 comments
wahai blogger kesayangan ku yaitu bubble cream kenapa  lah hari nie merupakan hari yang mnjadi tanda tanya kepada diriku. tadi saya tengah download WINDOW 7 THEME but lain yg jadi nya semua berubah..dah lar warnanya merah..twinkel-twinkel pulak tu!!(merry chrismas)..teruk betul!!!!..ish3.. rupanya teruk kalau yang cantik tak ape juga tapi hmmm....tak tahu lar...saya masih keliru macam mana nak kembal kan ia kepada yang asal..macam mana kalau abah saya tahu tentu dia marah...takutnya.....korang boleh tolong saya tak..klau boleh tolong sila lar comment sebab saya tskut nie itu lar nak cari pasal sangat...T___T..ingat tau I NEED UR HELP!!!

tengok lar nie hudoh kan :P



Newer PostOlder Post